طراحی و راه اندازی ربات پاسخگویی در پیام رسان ایرانی گپ
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، با توجه به اهمیت فعالیت های نوین در عرصه فضای مجازی، ربات مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان "گپ" توسط مرکز ملی پاسخگویی برنامه نویسی و راه اندازی شد.
براساس این گزارش، کاربران می توانند با نصب پیام رسان “گپ” و با عضویت در ربات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به نشانی Pasokhgoo_ir_bot @ از مزایای این ربات بهره مند شوند.
مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به منظور آسان شدن شیوه پرسش و پاسخ در فضای مجازی، این ربات را در پیام رسان “گپ” راه اندازی کرد.
امکانات ربات شامل بخش ویرایش پروفایل، افزودن بخش آرشیو گفتگوهای من (سؤالات و پاسخ ها)، افزایش سرعت دریافت سؤال و تجمیع کاربران ربات با دیگر سامانه های مرکز می باشد.
علاقهمندان به عضویت در این ربات پاسخگو میتوانند سوالات خود را در زمینه های تاریخ و سیره، مشاوره و روانشناسی، احکام، اعتقادات و کلام، قرآن، حدیث، اخلاق و عرفان ارسال کرده و در روز های غیر تعطیل کمتر از ۲۴ ساعت و در روز های تعطیل کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ خود را دریافت نمایند.