آیا جلوگیری از روابط پسر و دختر، سبب به وجود آمدن همجنسگرایی نمی شود؟

 

اولا از نظر دینی از رابطه دختر و پسر جلوگیری نمی شود. بلکه این رابطه منوط به ضوابط می شود. که در دل ضابطه، نه تنها هیچ اشکالی به رابطه گرفته نمی شود. بلکه همان طور که روشن است، ازدواج از نظر دینی مستحب تاکید شده است.

ثانیا همه می دانیم که همجنسگرایی در غرب آنچنان گسترده شده که کشورها یکی پس از دیگری آن را قانونی اعلام می کنند. در حالی که در این کشورها، روابط زن و مرد، بسیار رها شده  و بی ضابطه است.

پس باید علت رفتارهای جنسی غیر معقول را در جای دیگری یافت که البته پیدا کردن آن نیز خیلی سخت نیست. تاریخ شاهانی را نشان می دهد که حرمسراهای بسیار بزرگ برای خود درست کرده اند به گونه ای که سالی سه هزار زن و دختر جدید به آن وارد می شدند، با این حال این شاهان هرگز به سیری نرسیدند. و امروز نیز همین عدم سیری را در فرهنگ غربی به وضوح می بینیم.

در واقع غریزه جنسی، مثل گرسنگی و تشنگی نیست که با خوردن مقداری غذا و آب، اشباع شده و دیگر کششی در درون انسان ایجاد نکند. بلکه غریزه جنسی به تحریک ها واکنش نشان می دهد و هر چه تحریک ها بیشتر شود، این غریزه هم بیشتر جولان می دهد. گویی مثل نوشیدن آب شور است که هر چه بیشتر بنوشی، عطش تو اضافه می شود.

بنابراین محدودیت و ضوابط، نه تنها سبب بروز رفتارهای جنسی نامعقول نمی شوند، بلکه با ضوابط صحیح، غریزه تربیت شده و انسان را در حیوانیات غرق نمی کند. حال آنکه عدم محدودیت، مدام به تنوع طلبی غریزه دامن زده و افراد به دنبال چیزهای جدیدتری می گردند. که گستردگی سایت های پورنو خود شاهد روشنی بر این امر است. و همجنس گرایی نیز در همین بستر رشد یافته است.

و اینکه گسترش فساد در جامعه خود را به سبب محدودیت بدانیم، مطلب کاملا غلطی است. کافیست کمی به سیر تحولات جامعه دقت کنیم تا روشن شود این گسترش فساد، همزمان با گسترش شبکه های ماهواره ای و تماشای آن، رواج بسیار گسترده انواع سی دی ها و دی وی دی های فیلم های غربی، جلوه گری زنان و دختران در خیابان ها، کثرت محیط های مختلط و ... بوده است و محدودیت هایی که مطرح می شود، بیشتر در فضای تبلیغی و هیاهو سالاری است. و هر کسی اندکی به واقعیت های اطراف خود بنگرد، متوجه می شود که روابط غیر مشروع چقدر راحت و بدون مانع برقرار است.

تاریخ ما نشان می دهد که محدودیت، سبب شکوفا شدن عشق ها می شد، حال آنکه در جامعه امروز، عشق چیز بی معنایی است و هر آنچه عشق نامیده می شود، هوسی بیش نیست.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

سلاااامممم
اگه با یه پسری دوست باشی،ولی درحد حرف زدن و حرفای عشقولانه باشه،اشکال داره؟؟؟؟

تصویر سید پاسخگو

سلام هرگونه ارتباط(حضوري، تلفني، پيامکي) و دوستی با نامحرم حرام و از گناهان بزرگ است و مقدمه گناهان بسیاری نیز خواهد شد، آخر این ارتباطات عذاب خداوند در آخرت و بی آبرویی در این دنیا و عذاب وجدان در آینده خواهد بود.
موفق باشید.

برادرم
همجنسگرایی یه انحراف نیست که بخواد ایجاد بشه !
همجنسگرایی یه نوع کیفیت انسانی است که انسان با بدو تولد همراهشه ... اما افراد خاصی جرئت بروزدهی اونو دارن
من خواهرم نسبت به اقایون هیچ حسی نداره ... فقط احساساتش به سمت دختراس .... از من که برادرشم مثلا چه کاری برمیاد؟ وقتی یه نفر متفاوت با بقیه سیم کشی شده دیکه کاریش نمیشه کرد !! تنها کاری که از من برمیاد اینه همونجوری که هست دوسش داشته باشم و برادرش باشم
خواهرمم هیچ تجربه تلخی با پسرا نداشته که بخوای ربطش بدی !!

تصویر مشاور شهر سوال

سلام دوست عزیز، به شهر سوال خوش آمدید. ظاهرا مطالب شما ربطی به موضوع بحث در این پست ندارد. میتوانید به این صفحه (http://www.soalcity.ir/node/2568) و این پرسش و پاسخها (http://www.soalcity.ir/comment/8900#comment-8900) یا (http://www.soalcity.ir/comment/8775#comment-8775) مراجعه کنید.
موفق باشید

ممنون

سلام ، من یه جوان ۱۹ ساله هستم که از ۱۳ سالگی کار میکردم ، تعریف از خود نباشه خود ساخته هستم ، از بچگی کار می کردم .... شکرخداالآن در آمدم از خوب خیلی بیشتره ، یعنی خرج بچه رو هم می تونم بدم چه برسه به زن گرفتن ... ولی متاسفانه چند سالیه که بخاطر ارضا نشدن نیاز جنسی من ( هم روحی و هم جسمی) گرفتار خود ارضایی شدم....
پولش هست ولی نمی تونم ازدواج کنم ، چون خانوادم خیلی مذهبی هستن ، و اصلا من رو درک نمی کنن ... مگه گناه کردم ؟؟؟؟ نیاز جنسی توی هر فردی هست!!! . از اون طرف با این وضعی که توی جامعه پیش اومده ، کسی به پسر ۱۹ ساله که هنوز لیسانسش رو هم نگرفته زن نمیده....
تا الآن هم با هیچ دختری رابطه نداشتم ، به نظر من خود ارضایی از رابطه جنسی گناهش خیلی کمتره نمی دونم چرا می گن بیشتره ...!
سوال اصلیم اینه که آیا من می تونم بدون اجازه از پدر و مادرم ازدواج موقت کنم؟؟؟؟
من واعا دارم دیوونه میشم از دست خود ارضایی .... می دونم تعداد سوال ها زیاده ولی خواهشا تا جاییکه که ممکنه سریع پاسخ بدین ...! ممنون از سایت خوبتون که خیلی از جوون ها رو از گمراهی نجات میده

تصویر مشاور شهر سوال

دوست عزیز، سلام. به شهر سوال خوش آمدید. سعی در کنترل خود و دوری از گناه قابل تقدیر و ارزشمند است و البته شرایط دشوار شما برای ما قابل درک است. از طرفی هم می دانیم شما که جوانی خودساخته و اهل کار و فعالیت هستید، قطعا قوی تر از آن هستید که اینچنین احساس ضعف کنید. به طور کلی خداوند که خالق غرایز انسانی است راه ارضای آن را نیز قرار داده است. طبعا برای مقابله یا رفع غرایز و نیازهای بدنی (نیاز جنسی یا هر نیاز دیگر) یا باید آن را تضعیف کنید یا آن نیاز را برآورده کنید . در مورد نیاز جنسی هم یا باید با استفاده از راهکارهایی آن را به حداقل برسانید (که در جای خود ذکر شده: http://www.soalcity.ir/node/333) و یا این نیاز را برآورده کنید که بهترین راه آن و البته مسیر درست آن، ازدواج (موقت یا دائم) است.
طبق آنچه خودتان فرمودید شرایط ازدواج را دارید و تنها مشکل شما سن و سال است. البته از نظر ما همه شرایط و ملاکهای ازدواج نسبی هستند و اگر هم احیانا اعداد و ارقامی در مواردی مثل سن مناسب ازدواج بیان می شود، یک حکم قطعی نیست. بنابراین این مسئله نمیتواند مانع جدی برای ازدواج شما باشد.
در مورد سوالتان باید عرض کنیم به لحاظ شرعی و قانونی، پسر برای ازدواج (موقت یا دائم) نیاز به اجازه پدر ندارد. البته همانطور که خودتان میدانید برای تشکیل زندگی و ازدواج دائم طبیعتا عرف و اخلاق به ما حکم می کند که با نظر خانواده و بخصوص پدر و مادر این امر مقدس و خطیر را بجا آوریم.
در هر صورت توصیه ما آنست که حرف دل خود را با والدین خود (پدر یا مادر هرکدام که راحت تر هستید) صادقانه در میان بگذارید، طبعاً آرزوی هر پدرومادری ازدواج فرزندش و خوشبختی اوست. اگر هم واقعا چنین کاری برایتان مقدور نیست یا مقدور هست اما پس از مطرح کردن آن هیچ ترتیب اثری از طرف والدین داده نشد، از طریق یکی از بزرگترها که هم شما با ایشان راحت هستید و هم مورد اعتماد خانواده هستند (مثل معلم، دایی، عمو، روحانی مسجد و محل و ... یا مشاور) این واقعیت را به گوش آنها برسانید و در جهت متقاعد ساختن آنها تلاش کنید.
در ضمن این کار، از راهکارهای ارائه شده که پیشتر لینک آن داده شد استفاده کنید؛ از ورزش و ذکر خدا به هیچ وجه غافل نشوید که بسیار راهگشا هستند.
برای شما آرزوی موفقیت و خوشبختی داریم.

نظرات